21 de maig del 2011

BTT Santa Eugènia de Berga - Descens dels Munts

per St. Julià de Vilatorta, Folgueroles, Tavèrnoles, Roda, St. Jordi de Puigseslloses i Vic

Tranquil·la i divertida sortida amb btt des de Santa Eugènia. Sortim cap a Sant Marc i cap a Sant Juià de Vilatorta. Agafem cap al camp de futbol i passem per sota de Sant Roc direcció Folgueroles. Ens enfilem cap als Munts per la pista principal. Abans d'arribar a dalt, en la cruïlla de camins, agafem un corriol de baixada on s'hi havien disputat proves de descens. Aquesta era una mica el nostre objectiu i és una part del recorregut que fa el track divertit. Arribem a Tavèrnoles i anem a buscar un corriol que ens porta cap a Sorralta, a Roda de Ter. Enfilem cap a Sant Jordi de Puigseslloses i cap a Vic i de nou a Santa Eugènia. Bon recorregut per estirar les cames. No us fixeu massa en els temps perquè ens va passar de tot i ens vam parar per tot.

Anàlisi del track

Finalitza al punt de partida (circular):   Sí
Coordenades: 2012

Vistes 3D de l'excursió

Aquí deixo UNA foto tirada durant la ruta.
L'Anar-hi Anant Team del descens dels Munts; un gran equip.